سامانه سیپاد
نویسنده : مدیر سایت    
دوشنبه 18 مهر 1401
    
بازدید: 2528
    
زبان : فارسی
    

تعهدنامه متقاضیان نصب دستگاه هوشمند سیپاد

 

1- با نصب دستگاه سیپاد می‌پذیرم که کلیه ضوابط و مقررات این طرح را رعایت کرده و مورد قبول اینجانب می‌باشد.

2- اینجانب به عنوان مالک ناوگان متقاضی نصب دستگاه سیپاد و دارنده پروانه فعالیت حمل و نقل درون شهری و حومه ای آگاهی و علم کامل دارم که در صورت غیرفعال شدن پروانه فعالیت یا عدم اخذ باربرگ، امکان تخصیص سوخت به خودرو اینجانب وجود ندارد.

3- اینجانب به عنوان مالک ناوگان متقاضی نصب دستگاه سیپاد و دارنده پروانه فعالیت حمل و نقل درون شهری و حومه ای متعهد می گردم در صورت رخداد هرگونه حادثه برای دستگاه، در اسرع وقت به نمایندگی های پشتیبان دستگاه مراجعه کرده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نمایم در غیر این صورت مسئولیت کلیه عواقب احتمالی بر عهده اینجانب می‌باشد.

4- اینجانب به عنوان مالک ناوگان متقاضی نصب دستگاه سیپاد و دارنده پروانه فعالیت حمل و نقل درون شهری و حومه ای آگاهی و علم کامل دارم که هر گونه دست کاری سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه سیپاد و یا جدا کردن آن از خودرو تخلف بوده و کلیه جرایم احتمالی را اعم از غیرفعال شدن دائم یا موقت پروانه فعالیت، کاهش سهمیه سوخت و پرداخت جرایم نقدی برای فعال شدن مجدد دستگاه می‌پذیرم.

5- اینجانب به عنوان مالک ناوگان متقاضی نصب دستگاه سیپاد و دارنده پروانه فعالیت حمل و نقل درون شهری و حومه ای آگاهی علم و کامل دارم که طی مدت تعمیر دستگاه، امکان تخصیص سوخت بر اساس دستگاه سیپاد به خودرو اینجانب وجود ندارد و هیچ گونه اعتراضی به این موضوع نخواهم داشت. در این مدت سهمیه سوخت خودرو اینجانب بر اساس باربرگ های اخذ شده محاسبه می‌گردد.

6- اینجانب به عنوان مالک ناوگان متقاضی نصب دستگاه سیپاد می‌پذیرم که علاوه بر نصب دستگاه سیپاد برای دریافت سهمیه سوخت، باربرگ نیز دریافت نمایم.

 سیپاد در شیراز-نمایندگی سیپاد-سیپاد در استان فارس-نصب دستگاه سیپاد-ثبت نام سیپاد-سیپاد چیست-سیپاد سوخت-جی پی اس گازوئیل-سامانه سیپاد-سامانه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش