ردیاب ایرانی بخرم یا خارجی؟
نویسنده : مدیر سایت    
دوشنبه 25 فروردین 1399
    
بازدید: 1851
    
زبان : فارسی
    

ردیاب خودرو در شیراز-ردیاب خودرو رادشید-رادشید-جی پی اس-جی پی اس خودرو

برای اینکه بگوییم ردیاب ایرانی بخرم یا خارجی ابتدا باید بگوییم که تولید ردیاب یعنی چه؟ ردیاب از چندین قطعه الکترونیکی تشکیل شده .مهمترین موضوع در تولید آن طراحی سخت افزاری و برنامه نرم افزاری نوشته شده و استفاده از تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری در آن سیستم میباشد که به واسطه آن میتوان یک ردیاب متفاوت ایجاد کرد.

وقتی اسم از خرید کالاهای ایرانی می آید (مخصوصا تجهیزات الکترونیکی) اولین چیزی که به ذهن مخاطب میرسد این است که تکنولوژی کالاهای ایرانی قابل اعتماد نیست و همیشه فکر میکنیم که کالاهای خارجی از تکنولوژی های بالاتری برخوردار هستند اما باید بگوییم این یک تفکر اشتباه است . در سال های اخیر به خاطر فعالیت هایی که در زمینه تکنولوژی روز دنیا در کشور عزیزمان انجام شده است ،ایران در بین 15 کشور برتر دنیا در این زمینه قرار گرفته است و این نشان می دهد که برای استفاده از تکنولوژی های روز دنیا هیچ محدودیتی ندارد. در نتیجه اگر معیار شما از انتخاب یک ردیاب مناسب تکنولوژی به کار رفته در ردیاب است می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که ردیاب های ایرانی از بهترین تکنولوژی های روز دنیا پشتیبانی میکنند.

مهمترین موضوع در تولید یک محصول ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن میباشد. ممکن با گذشت زمان از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مشکلاتی برای هردستگاه  ردیاب بوجود آید که انتظار تعمیر آن کمترین درخواست منطقی یک مصرف کننده است. با توجه به شرایط سیاسی خاص ایران سبب شده است که اغلب شرکت های خارجی توانایی فعالیت در بازار ایران را نداشته باشند و نتوانند خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوبی را در کشور ما ارائه دهند همین موضوع باعث شده است که برخی مواقع افرادی با شرکت ما تماس بگیرند که تعداد زیادی ردیاب خارجی دارند که از نظر نرم افزاری و سخت افزاری دچار مشکل شده اند و کسی هم برای تعمیر آن ها نیست در نتیجه این ردیاب ها از رده خارج محسوب میشوند.

همه ی ردیاب های خارجی که در بازار موجود میباشند از نقشه های بین المللی جهت نمایش موقعیت استفاده می کنند که این نقشه ها بومی سازی نشده اند و خیلی از مناطق بومی کشور را به درستی نمایش نمیدهند اما با استفاده از ردیاب های ایرانی شما میتوانید علاوه بر استفاده از نقشه های بین المللی از نقشه هایی که کاملا مطابق بر مناطق بومی ایران هستند و جزییات در آن ها به خوبی رعایت شده است نیز استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت هایی که ردیاب های ایرانی نسبت به خارجی دارند این است که در خرید ردیاب ایرانی شما مستقیما با کارخانه تولید کننده در ارتباط هستید یعنی اگر شما قابلیت خاصی از ردیاب را مدنظر داشته باشید که این قابلیت در ردیاب های موجود در بازار وجود نداشته باشد میتوانید با ارتباط گرفتن با کارخانه تولید کننده این قابلیت را به ردیاب خود اضافه کنید.

سخن پایانی وقتی درباره محصول داخلی صحبت میکنیم مطمئنا معایبی نیز می توان برای آن در نظر گرفت البته با در نظر گرفتن مزایای گفته شده میتوان برخی معایب آن را هم نادیده گرفت.

ردیاب خودرو در شیراز-تفاوت ردیاب ایرانی و خارجی-ردیاب آهن ربایی در شیراز

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
shirane زینب     21/8/1400
خوب بود ولی میشد کامل تر باشه
 Manager        22/8/1400
سلام ممنون از نظر شما بله چشم