ردیاب خودرو چگونه کار میکند؟
نویسنده : مدیر سایت    
یکشنبه 3 فروردین 1399
    
بازدید: 2555
    
زبان : فارسی
    

 

برای اینکه بدانیم ردیاب خودرو چگونه کار میکند ابتدا باید با قطعات موجود در ردیاب آشنا شویم و بدانیم که کاربرد دقیق ردیاب چی هست ردیاب سیستمی است که بر روی خودرو شما نصب میشود و هدفش ردیابی خودرو میباشد.

سخت افزار ردیاب از دو بخش GPS وGSM تشکیل می شود  و همچنین لازم است یک سیم کارت از اپراتور های تلفن همراه که GPRS  آن فعال باشد درون ردیاب خودرو قرار گیرد.

اولین و مهمترین قطعه در ردیاب خودرو GPS خودرو است که وظیفه دریافت موقعیت جغرافیایی خودرو را برعهده دارد. جی پی اس علاوه بر موقعیت اطلاعاتی از جمله سرعت ،ارتفاع از دریا ،جهت حرکت و زمان دقیق حضور در موقعیت مکانی را نیز در اختیار ما قرار میدهد.در مقله مربوط به GPS  به طور کامل شرح کار آن توضیح داده شده است.

این اطلاعات با استفاده از GPRS سیم کارت به سرورهای شرکت تولید کننده ردیاب ارسال می گردد.

GSM نیز استانداردی است که در سخت افزار GSM MODEM  به کار میرود. این سخت افزار در ردیاب وظیفه ارتباط با اپراتور را برعهده دارد یعنی با استفاده از آن میتوان از قابلیت های اپراتورهای همراه از جمله تماس صوتی،پیامک و اینترنت بهره برد.

حال که با بخش های مختلف ردیاب خودرو آشنا شدیم میتوان در یک جمله عملکرد ردیاب خودرو را توضیح داد: ردیاب خودرو با استفاده از GPS  تشخیص میدهد خودرو کجا هست و با استفاده از GSM MODEM داخلی خود میتواند اطلاعات خود را در بستر اینترنت و یاپیامک ارسال کند و در نتیجه به صاحب خودرو این امکان را میدهد تا از هر کجای دنیا و بدون محدودیت مکانی بصورت آنلاین و آفلاین موقعیت دقیق خودروی خود را مشاهده کند.

ردیاب خودرو در شیراز-جی پی اس خودرو در شیراز-جی پی س در شیراز-gps-gps در شیراز-

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.