ابداعات عجیب سال 2019
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 3 دی 1398
    
تعداد بازدید: 2863
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/10/3
منبع : https://digiato.com/

در این مقاله به توضیح برخی از بحث برانگیزترین ابداعات سال 2019 میپردازیم:

تلویزیون عمودی سامسونگ:

سامسونگ در ادامه فعالیت های خلاقانه خود تلویزیون عمودی را معرفی کرده که به ویژه برای نسل جدید که وابستگی زیادی به گوشی همراه دارند جالب خواهد بود

تلویزیون SERO  (در زبان کره ای به معنی عمودی است) نوعی تلویزیون 43 اینچی QLED  است  و از ویژگی های تلویزیون هوشمند سامسونگ مانند بیکسبی نیز برخوردار شده است.

این تلویزیون عمودی می ایستد و از طریق  NFC به موبایل متصل میشود.این یه شما اجازه میدهد محتویات عمودی را مستقیما به تلویزیون بفرستید.که میتواند هرچیزی مثل ویدیوها و تصاویر ثبت شده با موبایل,فید شبکه های اجتماعی یا بازی ها باشد.

سامسونگ میگوید طرح عمودی برای نمایش محتوا از گوشی های همراه مناسب است. بیش از 69 درصد از مخاطبان تلویزیون های سامسونگ، در رده های سنی بین 20 تا 30 سال قرار دارند و سامسونگ، طراحی این تلویزیون جدید را مطابق خواسته این دسته از مشتریانش قرار داده است. بسیاری از کاربران گوشی های همراه نیز تمایلی ندارند که محتوای تصویری را بر روی صفحه نمایش کوچک گوشی مشاهده مشاهده کنند. بنابراین کاربر می تواند گوشی همراه خود را به تلویزیون وصل کند و همان محتوایی که بر روی گوشی ظاهر می شود بر روی تلویزیون نیز نمایش داده می شود.

امکان استفاده تلویزیون به صورت عمودی و افقی:

این تلویزیون به صورتی طراحی شده است که میتوان آنرا به گونه ای تنظیم کرد که محتوا را به صورت افقی نیز نمایش دهد.

با توجه به این واقعیت که تلویزیون  جدید سامسونگ میتواند محتوا را هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی نمایش دهد امتیاز جدید را برای مشتریانش به همراه آورده است.

تلویزیون Sero تا انتهای ماه بعد در کره جنوبی در دسترس کاربران قرار می گیرد و قیمت آن نیز 189000 وون کره خواهد بود. البته سامسونگ علاوه بر این تلویزیون عمودی، اندازه های جدیدی را برای The Serif و Frame نیز معرفی کرد.

غول کره ای همچنان به تولید نمایشگرهایی منطبق با ذوق و سلیقه مشتریانش ادامه میدهد.

هوشمندسازی ساختمان-ساختمان هوشمند-ساختمان هوشمند نویک-خانه هوشمند-ساختمان هوشمند در شیراز-اعلام حریق در شیراز

موتور پرنده رویای کودکی:

موتورسیکلت های پرنده یکی از ایده های علمی-تخیلی هستند که هر کودکی و البته بزرگسال آرزویش را میکرد.اما حدس میزد هیچوقت به حقیقت نپیوندد.

اما مهندسان نظر دیگری داشتند, در سالی که پشت سر گذاشتیم نه یک, بلکه دو کانسپت متفاوت برای موتورهای پرنده ارايه شد.

Jetpack Aviation از «اسپیدر» رونمایی کرد که یک موتور پرنده خودپایدارکننده با توربین‌های جت است.

این کمپانی می‌گوید ساخته‌اش به سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند، به ارتفاع ۱۵ هزار پایی می‌رسد و هر بار قادر به ۲۲ دقیقه پرواز است.

در همین حال مهندسی فرانسوی به نام لودوویچ لازارث آماده نمایش ساخته خودش بود. او Moto Volante را به آسمان‌ها برد یا حداقل یک متر بالاتر از سطح زمین و درحالی که برای امنیت هرچه بیشتر به یک کابل متصل بود.

ساخته او بدون شک بسیار جالب است و آمادگی موتور برای اینکه به جاده‌ها بزند تحسین‌برانگیزترش می‌کند. ایده کلی اینست که می‌توانید با آن مثل یک موتور عادی در شهر بچرخید، بعد کنار بزنید،‌ دکمه‌ای را فشار دهید و پرواز کنید!

 

مسواک برقی تمام عیار:

میخواهید مسواک بزنید ولی وقت کافی ندارید؟ مسواک Encompass هوای شما را دارد!!

این شرکت آمریکایی مدعی شده است که این محصول  تولید شده میتواند در عرض 20 ثانیه دندانهایتان را تمیز کند.

این مسواک از طراحی خاصی برخوردار است. سری آن به شکل حرف J طراحی شده است و دسته بلندی دارد که میتواند تماس بسیار نزدیکتری با دندانهایتان داشته باشد.

برای مسواک زدن باید این مسواک بین دو فک قرار داده و گاز گرفته شود تا اندازه و شکل دندان با مسواک منطبق شوند. پس از ان با روشن کردن مسواک ، اقدام به پاکسازی میکند.  این مسواک برقی میتواند در هر ثانیه حدود 100 بار بالا و پایین برود. بدین ترتیب برای هر ردیف از دندان ها حدود 10 ثانیه برای تمیز کردن زمان صرف میشود که بطور کل مسواک زدن 20 ثانیه طول خواهد کشید.

مطمئن نیستیم این ابداع چقدر خوب دندان‌ها را تمیز می‌کند، اما جرالد بروئر سازنده‌اش بوده که قبلا مدیریت واحد مسواک‌های Sonicare فیلیپس را برعهده داشت

 

قیمت این مسواک در بازار 189 دلار اعلام شده است.

سیستم اعلام حریق-اعلام حریق در شیراز-دوربین مداربسته-دوربین مداربسته در شیراز-ردیاب خودرو-ردیاب خودرو در شیراز

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.