قابلیت های جدید قلم گلکسی نوت9 سامسونگ
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 11 تیر 1397
    
تعداد بازدید: 256
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/4/11

شایعات و اخبار زیادی در رابطه با پرچمدار فبلت های سامسونگ وجود داره که این شایعات و اخبار ها بیشتر از ویژگی ها و قابلیت های جدید spen سامسونگ گلکسی نوت 9 حکایت میکنه.

همین طور که اطلاع دارین همیشه قبل از ورود محصولات فناوری برندهای برتر دنیا به بازار شایعات و اخبار زیادی دررابطه با ویژگی ها و کارایی های جدید دستگاه منتشر میشه.که پرچمدار فبلت های سامسونگ هم از این شایعات و اخبارها بی نصیب نمونده ولی این شایعات و اخبار بیشتر پیرامون قلم spen  فبلت میباشد.

همانطور که کلیه ی کاربران و طرفداران برند سامسونگ اطلاع دارن spen بزرگترین وجه تمایز سری اس با نوت سامسونگ میباشد.

 شایعات در رابطه با پرچمدار فبلت های سامسونگ عبارتند از:1

1.قابلیت پخش فایل های تصویری و توانایی کنترل دوربین توسط spen: این شایعه توسط ice universe یکی از کاربران در زمینه افشای اطلاعات محصولات جدید سامسونگ ،در توییتر منتشر شده است.به گفته این کاربر قلم جدید سامسونگ توانایی کنترل زمان سنج دوربین دستگاه و امکان کنترل و پخش موزیک در گلکسی نوت 9 را دارد.

2.استفاده از قلم spen به عنوان هدست بلوتوثی: که این شایعات بسیار عجیب ودور از ذهن بوده و امکان عملی شدن آن بعید به نظر میرسد.

به طور کلی اطلاعات دقیق و رسمی درباره قابلیت های جدید گلکسی نوت 9 دردسترس نیست و باید تا زمان معرفی رسمی این محصول صبور باشیم.فبلت جدید سامسونگ در تاریخ 18 مرداد ماه طی مراسم اختصاصی unpacked  به بازار معرفی میشود.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.